Inscriere in programul REPowerEU 2024, Investitia 4
Actualizare 27.11.2024: Înscrierile au fost închise deoarece s-a atins numărul maxim de clienți pe care îi putem gestiona. Dacă aveți un dosar pentru care s-au solicitat clarificări, vă rugăm să trimiteți documentele suplimentare până cel târziu miercuri, 27 noiembrie, ora 17:00.
Informații despre programul RePowerEU – Etapa 1: COMPONENTA B (destinat populației generale, inclusiv persoanelor vulnerabile)
Scopul programului:
Programul RePowerEU – Etapa 1, COMPONENTA B are ca obiectiv sprijinirea instalării de sisteme de stocare a energiei electrice cu o capacitate utilizabilă de cel puțin 5 kWh. Acest program se adresează proprietarilor care au deja un sistem de panouri fotovoltaice cu o capacitate de cel puțin 3 kW.
Pentru mai multe detalii, Ghidul Solicitantului este disponibil pe pagina Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene, la următorul link: https://mfe.gov.ro/category/anunturi-pnrr/
Actualizare MIPE 28.11.2024: a fost publicat Ordinul MIPE nr. 7075/28.11.2024 ce contine modificări și completări la Ghidul Specific Condiții de accesare a fondurilor europene aferente Planului Național de Redresare și Reziliență în cadrul apelurilor de proiecte aferente Investiției 4
Data și ora de începere a depunerilor în platforma PNRR: 16.12.2024, ora 10:00
Data și ora de închidere a depunerilor în platforma PNRR: 27.01.2025, ora 17:00 sau la atingerea plafonului de 120% din alocarea disponibilă
Având în vedere că depunerea proiectelor se va închide la atingerea pragului de 120% din alocarea disponibilă și că numărul total de vouchere disponibile este limitat la 20.000, anticipăm o fereastră scurtă de înscrieri. Pentru a facilita procesul de depunere din data de 16 decembrie, vom prelua documentele necesare până la data de 27 noiembrie.
Întrucât volumul de activitate al reprezentanților zonali va fi foarte mare în această perioadă, vă rugăm să consultați instrucțiunile de mai jos sau prezentarea detaliata pentru încărcarea documentelor ce se poate descarca accesând următorul link: https://www.genway.ro/instructiuni-utilizatori-inscriere-repower-eu-genway
Oferta comercială se poate vizualiza accesând link-ul următor https://www.genway.ro/oferta-repower-eu-2024/
Începând cu data de 13.11.2024, vă puteți înregistra și trimite documentele pentru a participa la această etapă a programului. Toate datele și documentele vor fi transmise pe platforma noastră.
Accesați link-ul următor pentru autentificare: https://www.app.genway.ro/clienti/login
Insistăm să utilizați exclusiv modul de înscriere prin platforma electronică! Este cea mai sigură metodă ca dosarul dvs. să fie introdus în prima zi de deschidere a sesiunii (2 Decembrie). Orice altă metodă alternativă (transmitere pe mail, depunere fizică) va conduce la întârzierea procesului de verificare și depunere.
Platforma acceptă doar fișiere în format .pdf sau .jpg.
Pentru a îmbina fișierele PDF, puteți folosi următorul link: https://www.ilovepdf.com/merge_pdf
Dacă ați încărcat un document și aplicația întâmpină dificultăți în procesarea acestuia din cauza dimensiunii, puteți reduce mărimea documentului folosind următorul link: https://www.ilovepdf.com/compress_pdf
Documente necesare pentru constituirea dosarului Beneficiarului Final:
1.Document de identitate
Pentru a dovedi identitatea beneficiarului final, se va include un document de identitate valabil (copia cărții de identitate).
Criterii de eligibilitate verificate:
✓ Beneficiarul final este persoană fizică cu domiciliul în România.
✓ Adresa de domiciliu din cartea de identitate trebuie să corespundă cu adresa clădirii rezidențiale obiect al proiectului.
✓ Dacă adresa din cartea de identitate nu corespunde, din motive precum renumerotarea străzii, sau a numărului, este necesar un certificat de nomenclatură stradală de la primărie care să facă legătura între numărul Cărții funciară și adresa din cartea de identitate.
✓ Dacă există discrepanțe între numele Beneficiarului final din cartea de identitate și cel din documentele de proprietate, încărcați și un document justificativ, cum ar fi un Certificat de căsătorie.
- Documente privind dreptul de proprietate
Pentru a dovedi dreptul de proprietate privată asupra imobilului (teren și/sau clădire) pe care se realizează investiția, trebuie prezentat un Extras de carte funciară emis de autoritățile competente pe numele beneficiarului final, cu o vechime de maximum 60 de zile calendaristice înainte de data depunerii dosarului.
Criterii de eligibilitate verificate:
✓ Beneficiarul final trebuie să dețină minimum 50% din suprafața utilă a clădirii și minimum 50% din suprafața terenului.
✓ Beneficiarul final trebuie să dețină minimum 50% din suprafața utilă a clădirii. Dacă se dorește instalarea pe teren, atunci Beneficiarul final trebuie să dețină minimum 50% din suprafața utilă a clădirii și minimum 50% din suprafața terenului.
✓ Imobilul nu este afectat de sarcini sau interdicții care ar putea împiedica implementarea proiectului și nu face obiectul unor litigii.
✓ Beneficiarul final și ceilalți proprietari și-au dat acordul pentru implementarea proiectului (conform contractului comercial).
✓ În cazul în care imobilul este afectat de o ipotecă, este necesar contractul de ipotecă imobiliară și ultima dovadă a obligațiilor de plată, emisă cu cel mult 60 de zile înainte de semnarea contractului comercial.
- Contractul comercial dintre consumator, în calitate de beneficiar final și instalator
Contractul va fi generat de către noi după verificarea documentelor. Acesta va include, dacă este cazul, acordul coproprietarilor.
- Certificatul de racordare de prosumator existent
Certificatul de racordare trebuie să fie emis înainte de depunerea cererii de finanțare și nu trebuie să includă un sistem de stocare.
- Alte documente relevante pentru demonstrarea criteriilor de eligibilitate. În cazul în care este necesară clarificarea unor inadvertențe identificate în documentele solicitate anterior, beneficiarul final poate anexa documente suplimentare (certificat de căsătorie, carte identitate coproprietar, de nomenclatură stradală etc).
În domeniul sistemelor fotovoltaice, la Genway avem peste 8.100 de proiecte pe care le-am gestionat încă din faza de idee până la obținerea certificatului de racordare.
În cadrul proiectelor cu fonduri europene am participat activ ca proiectant și instalator. Liniile de finanțare la care am participat :Casa Verde, ElectricUp, StartUp Nation, PNRR.
Suntem parteneri, service autorizat și distribuitori pentru producători de top: Fronius, Huawei ,Ja Solar, Trina solar, BYD și SunTree;
Veți beneficia de calitatea serviciilor impuse prin certificatele ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001;
Deținem atestate ANRE tip E1 și E2 care ne oferă posibilitatea de a proiecta și executa lucrări la orice nivel de tensiune;
Suntem instalator validat A.F.M. pentru programele privind instalarea de sisteme fotovoltaice pentru producerea de energie electrică, în vederea acoperirii necesarului de consum și livrării surplusului în rețeaua națională
Experiența menționată mai sus ne oferă curajul de a aborda orice tip de proiect în cadrul sistemelor fotovoltaice, indiferent de complexitatea acestuia.
Persoanele de contact pentru programul REPower EU 2024:
- Regiunea București-Ilfov. Persoana de contact: Chiroabă Gabriel, mobil: 0786.719.400, e-mail: gabriel.chiroaba@genway.ro;
- Regiunea Sud-Muntenia – județele Argeș, Călărași, Dâmbovița, Giurgiu, Ialomița, Prahova și Teleorman. Persoana de contact: Radu Paun, mobil: 0786 173 341, e-mail: radu.paun@genway.ro;
- Regiunea Sud-Vest – județele Dolj, Gorj, Mehedinţi, Olt și Vâlcea. Persoana de contact: Popa Magdalena, mobil: 0746.888.838, e-mail: magdalena.popa@genway.ro;
- Regiunea Sud- Est – județele Brăila, Buzău, Constanța, Galați, Vrancea și Tulcea. Persoana de contact Dănăila Alexandra, mobil: 0742.014.954, e-mail: alexandra.danaila@genway.ro;
- Regiunea Nord Est – județele Bacău, Botoșani, Iași, Neamț, Suceava și Vaslui. Persoana de contact: Mihaela Dumitriu, mobil: 0742.014.956, e-mail: mihaela.dumitriu@genway.ro;
- Regiunea Vest – județele Arad, Caraș-Severin, Hunedoara și Timiș. Persoana de contact: Andreea Lungu, mobil: 0770.355.149, e-mail: andreea.lungu@genway.ro;
- Regiunea Nord Vest – județele Bihor, Bistrița-Năsăud, Cluj, Sălaj, Satu Mare și Maramureș. Persoana de contact: Mihaela Dumitriu, mobil: 0742.014.956, e-mail: mihaela.dumitriu@genway.ro;
- Regiunea Centru – județele Alba, Brașov, Covasna, Harghita, Mureș și Sibiu. Persoana de contact: Mihai Radu, mobil: 0746.013.584, e-mail: mihai.radu@genway.ro;